بررسی تاثیر انواع تبلیغات بر صنعت گردشگری

بررسی تاثیر انواع تبلیغات بر صنعت گردشگری

رفتن به سايت اصلي

بررسی تاثیر انواع تبلیغات بر صنعت گردشگری

دسته بندي : مدیریت » مدیریت بازاریابی

جزئیات و دریافت

دانلود تحقیق در مورد بررسی تأثیر انواع تبلیغات بر صنعت گردشگری،در قالب word و در 236 صفحه، قابل ویرایش، شامل:فصل اول:بیان مسألهاهمیت موضوعضرورت تحقیقاهداف تحقیقسؤالات تحقیقفرضیاتتعاریف عملیاتیشاخص سازیچارچوب نظریمدل تحقیقفصل دوم:ادبیات و پیشینه پژوهشبخش اول: تبلیغاتتعریف تبلیغاتسابقه‌ تبلیغات تجاری در جهانتاریخچه‌ تبلیغات در ایراناهداف تبلیغاتعناصر موجود در پیام تبلیغاتیفنون تبلیغاتالگوهای تبلیغانواع تبلیغاتانواع تبلیغات براساس محدوده‌ تحت پوششتبلیغات براساس نوع ارائه پیامانواع تبلیغات بر مبنای بازار هدفانواع تبلیغات براساس نوع رسانهتبلیغات بالای خطی و پایین خطیانواع جاذبه‌ های تبلیغتکنیک‌ های اجرایی تبلیغات بازرگانیشگردهای جلب مخاطب مورد استفاده در تبلیغ بازرگانینقش تصویر در تبلیغبخش دوم: گردشگریتعریف گردشگریتاریخچه گردشگریپیشینه گردشگری در جهانپیشینه گردشگری در ایراناهمیت گردشگریآثار اقتصادی گردشگریگردشگری و اشتغالآثار  فرهنگی- اجتماعی گردشگریآثار سیاسیآثار زیست محیطیآثار آموزشیانوع جاذبه‌های گردشگریانواع گردشگریجایگاه ایران در صنعت گردشگریبخش سوم: نظریه‌های گردشگریانگیزش در جهانگردیعوامل مؤثر بر انگیزه‌های سفرنظریه های انگیزش در جهانگردینظریه‌ نیازهافرآیند انگیزش در نظریه نیازهانظریه‌ انتظار و احتمالنظریه درون‌گرایی و برون‌گرایینظریه سلسله مراتب انگیزه‌های سفرنظریه‌های رفتار مصرف کننده در جهانگردیبخش چهارم : نظریه‌های ارتباطی در تبلیغاتکاربرد فرآیند ارتباطات در تبلیغاتانتظارات فرهنگی و درکنظریه طرح ذهنیفرآیندهای گزینشیاعتبار منبعاثرهای تکرارالگوی سلسله مراتب اثرهاکارکرد رسانه‌هاکارکرد نظارتکارکرد ارتباط دهنده یا (هم بستگی اجتماعی در واکنش به محیط)برجسته سازینظریه‌ دو عاملینظریه استفاده و خشنودیفرمول آیدابخش پنجم: اثر بخشی تبلیغاتشرایط اثربخشی رسانه‌هاشرایط تأثیر تبلیغاتمدل عوامل مؤثر بر روی اثربخشی تبلیغعوامل مؤثر برروی اثربخشی تبلیغمدل مسیر دو سویه اثربخشی تبلیغاتبخش ششم: تبلیغات و گردشگریتبلیغات در عصر اطلاعاتفن‌آوری اطلاعات و ارتباطاتفن آوری اطلاعاتتأثیر فن آوری اطلاعات در گردشگریتبلیغات اینترنتینقش اینترنت در توسعه‌ صنعت گردشگریشبکه های تلویزیونی ماهواره ایابزار تبلیغات گردشگریابزارهای اصلی تبلیغاتابزارهای فرعی تبلیغاتی و بازاریابی جهانگردیبخش هفتم: پیشینه پژوهشبخش هشتم: عملکرد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگریفصل سوم:روش  شناسیروش تحقیقابزار تحقیقجامعه آماریحجم نمونهروش نمونه گیریرویه جمع آوری اطلاعاتاعتبار و پایایی تحقیقمحدودیت های تحقیقفصل چهارم:یافته های پژوهشبخش اول: تجزیه و تحلیل توصیفیبخش دوم: تجزیه و تحلیل استنباطیفصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهاداتنتیجه گیریپیشنهاداتپیشنهاداتی برای محققین بعدیمنابعبخشی از متن تحقیق:با رشد بیش از پیش شهرنشینی و زندگی ماشینی، برای گریز از زندگی مدرن و یافتن زمان فراغت، انسان بر آن شد تا سفر را به عنوان امری واقع تجربه کند. در این میان پیشرفت چشمگیر صنعت حمل و نقل و ارتباطات، امر سفر را در چارچوب وسیله‌ نقلیه‌ ایمن و شبکه‌ راه‌های وسیع و گسترده آسان نمود.بدین ترتیب صنعتی شدن جوامع همراه با افزایش درآمد مردم از یک سو و مهیا شدن اوقات فراغت برای تجدید نیرو و گسترش نوآوری‌های تکنولوژیکی از سوی دیگر، زمینه را برای سفر به نقاط دور و نزدیک با هدف استفاده مطلوب از زمان فراغت، کنجکاوی در مورد طبیعت، شناخت فرهنگ و تاریخ ملت‌ها فراهم آورد. در نتیجه گردشگری به طور گسترده بر بستری از فن آوری های ارتباطی  شکل گرفت.صنعت گردشگری در پنجاه سال گذشته رشد روزافزون و مستمری داشته است. اکنون نیز شتابان به سمت آینده در حرکت است. این جابجایی عظیم گردشگران بر روی کره‌ زمین، یکی از منابع مهم درآمدی جهان به حساب می‌آید، هم چنین به عنوان گسترده‌ترین صنعت خدماتی جهان حائز جایگاه ویژه‌ای است. این صنعت با تأسیس امکانات و زیرساخت های ویژه فرصت‌های شغلی بی شماری را برای کشور میزبان به وجود می‌آورد.بدین ترتیب گردشگری که در ابتدا به عنوان یک پدیده‌ فرهنگی- اجتماعی مطرح شده بود، کم‌کم به عنوان عاملی مهم در رشد و توسعه‌ اقتصادی شناخته شد. صلح، امنیت، دموکراسی، آزادی و پیشرفت‌های فرهنگی اجتماعی نیز، از دیگر پیامدهای مثبت این صنعت عظیم به شمار می‌آیند.وجود این همه آثار و منافع موجب شد تا گردشگری مورد توجه بسیاری از کشورها قرار گرفته، با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری های کلان، سود سرشاری را نصیب خود نمایند و برای کسب عواید بیشتر، در رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر قرار گیرند. اسپانیا، آمریکا، فرانسه، چین و ایتالیا، از کشورهای صاحب نام در این صنعت هستند…

دسته بندی: مدیریت » مدیریت بازاریابی

تعداد مشاهده:
8181
مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 236

حجم فایل:4,171
کیلوبایت

 قیمت:

60,000 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

 
پرداخت و دریافت فایل

به اشتراک بگذارید:

راهنمای استفاده:

محتوای فایل دانلودی:

در قالب word و در 236 صفحه، قابل ویرایش.

محصولات مرتبط:

تحقیق صنعت گردشگری

قیمت : 16,000 تومان

توضیحات بیشتر
دریافت فایل

بررسی راه کارهای توسعه گردشگری با استفاده از مدل swot در روستای نسر

قیمت : 25,000 تومان

توضیحات بیشتر
دریافت فایل

تحقیق مدیریت بحران های صنعت گردشگری بین المللی، تحلیل CGE از حادثه 11 سپتامبر

قیمت : 30,000 تومان

توضیحات بیشتر
دریافت فایل

تحقیق مدیریت گردشگری

قیمت : 25,000 تومان

توضیحات بیشتر
دریافت فایل

تحقیق گردشگری و سیاست و اقتصاد و امنیت جامعه

قیمت : 25,000 تومان

توضیحات بیشتر
دریافت فایل

طرح توجیهی آماده مجتمع تفریحی، رفاهی و گردشگری بین راهی

قیمت : 25,000 تومان

توضیحات بیشتر
دریافت فایل

پکیج فایل های آموزشی گردشگری و صنعت توریسم

قیمت : 25,000 تومان

توضیحات بیشتر
دریافت فایل

تحقیق گردشگری استان کرمانشاه

قیمت : 17,000 تومان

توضیحات بیشتر
دریافت فایل

پاورپوینت تحقیق بازاریابی دهان به دهان و بازاریابی ویروسی در گردشگری پزشکی

قیمت : 20,000 تومان

توضیحات بیشتر
دریافت فایل

تحقیق تبلیغات

قیمت : 28,000 تومان

توضیحات بیشتر
دریافت فایل

برچسب ها:
تبلیغات در گردشگریتبلیغات در صنعت گردشگریتبلیغات و صنعت گردشگریتاثیر تبلیغات بر گردشگریاثر تبلیغات بر گردشگریتبلیغات تاثیرگذار گردشگریتبلیغات گردشگریتاثیر تبلیغات گردشگریتاثیر تبلیغات بر صنعت گردشگریتحقیق تبلیغاتتحقیق گردشگری